1 april Tisdag forts.

Nu har jag varit väldigt handy och sytt ihop min jacka. Gud så duktig man känner sig!

Ikväll återstår lite plugg, Klass 9A, läsa Flickan som lekte med elden och hjälpa min kära bror som nu har skaffat ett jobb; dela ut reklam. Jag gjorde också det en gång i tiden, så nu är hans tid inne för detta slavarbete. Men nu för tiden är förhållanden bättre. De får allting bladat (alltså färdigsorterat i varandra, så man slipper så och lägga in reklambladen i tidningarna) och man får även mer betalt. Så grattis till honom!

Han var även jättestolt när han sa till mig: Jag har avinstallerat CS på min dator nu.
Jag frågade då: Varför då?
Han svarade: För att jag ska plugga mer..

Gulligt värre!

En dag såg jag ett Emo:

image405
Det är inget fel med emos, men det roliga med detta emo var att hon satt ner på perrongen. Det är ju inte så man så ofta slänger sig ned på en nerspottad/fimpad/smutsad perrong och väntar på tåget. Men det gjorde hon. Jag kan också försäkra er om att hon inte märkte att jag tog kort på henne, även fast det ser ut så på bilden, och att jag inte uppger var jag såg henne så hon är förutom bilden helt anonym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback