1 april Tisdag

Det har varit kaos inom bloggvärlden. Blogg.se har tydligen bytt plattform och man har inte kunnat logga in på TVÅ DAGAR! Har fått lite abstinen, försökt att logga in gång på gång men fått som svar att webbsidan inte kunde visas. Mitt hopp höll på att släckas, men nu äntligen!

Idag är det 1 april. Har blivit utsatt för ett skämt på morgonen när jag skulle skära en ostskiva. Guess what?! Någon (har nu fått reda på att det var pappa) hade tejpat osthyveln. Bra insiativ till 1 april där tycker jag allt. Då fick man sig ett litet skratt på morgonkvisten. Dock har jag vart med om skämtet förr så när det inte gick att skära vände jag direkt på osthyveln och där såg jag tejpen!

Vi har diskuterar lite och har kanske kommit på två skämt i tidningarna: I DN stod det att Hammarbybacken skulle glasas in. Skämt? I Metro stod det att man skulle göra foppa-tofflor med ett chip i som man bara höll fram vid spärren, som ett inbyggt åkkkort. Skämt?

Idag är det supervarmt i luften..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback