10 april Torsdag

Nu har jag just ätit havregrynsgröt och har lite dö-tid över mellan skolan och barnvakten. Tyvärr är jag en sån här människa som bara inte kan göra ingenting, så jag sitter direkt och funderar ut hur jag bäst ska ta tillvara på den här tiden och "passa på" att få massa saker gjorda. När jag inte kan komma på några saker så får jag lite smått ångest, för jag kan ju inte bara sitta och glo eller läsa en bok eller göra ingenting, nej jag måste göra något nyttig.

Men nu är det så kära mig själv att det finns ingenting som du måste göra just nu, inga läxor, inget prov, inte träna, inte göra nånting. Så gå och läs eller nåt..

Och det ska jag också göra!

Kan berätta för er om hur min helg kommer att se ut en så länge:

Fredag: Skola, träna, mys med Oliver
Lördag: Träna med Anna och sedan äta brunch med henne
Söndag: Catti har sin 15-årsdag, träna med Anna på kul på ett pass som en gammal skitraffig lärare leder, då måste vi ju tyvärr bara gå på det, bara för att göra det!

Ja det var lite basic, sen får vi se om något mer dyker upp/försvinner. Tema-inlägget kommer lite senare, ni får hålla er en stund till. haha det är inte alls värsta grejen men ett litet tema-inlägg som sagt. Tänkte köra ett tema-inlägg varje vecka, som blir lite längre och lite mer välskrivet och förkuserat på något än vad vanliga inlägg är. Typ krönika. Så a new things has come!

Kommentarer
Postat av: catti

15 år huh?
jaja.

2008-04-10 @ 17:33:16
Postat av: mickan

men jag SKÄMTA!;P everybody, för er som inte fattade: Catti fyller inte 15 år, hon fyller hela 18 år!

wohow;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback