14 april Måndag (start to chock)

Helle hade hört på The Voice morgonshow i morse där Katrin Schulman hade varit med. Hon tipsade om att man måste våga chocka lite när man skriver blogg.

Nu tänkte jag skriva en massa saker om att jag inte helt vågar men WTF, jag skiter i att skriva det, för vem bryr sig? Och det hjälper mig inte särskilt att våga genom att skriva att jag inte vågar. Så ja, nu ska jag våga, till en viss gräns. Till den gräns jag känner att jag håller just nu, men som helt klart kommer töjas på med tiden!

Helle, Catti och Max tyckte att den här bilden blir en bra start på lite "chock-inlägg":

image434

Ja jag vet inte riktigt om det är vad man menar med chocka, men visst är den lite chockande på sitt sätt. Eller snarare jävligt äcklig. Men det  är ju spännande på sitt sätt, så here you go. Min vågade bild! höhöhö (btw är det kladd-max tallrik. Han sa att om jag nu blir känd för detta inlägg, denna chockande bild, då skulle jag veta att det är han som var roten till det hela..)

Kommentarer
Postat av: Helle

omg vilken schteeeek bild! vågat att ha med den i bloggen mickan!!!!

2008-04-14 @ 19:48:06
Postat av: Maki

Fan vikken fin, måste erkänna att det inte såg så bra ut men men.... =)

Jag ska iaf bli känd om bloggen blir känd rofl

2008-04-14 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback