15 april Tisdag

Har inget riktigt att skriva just nu. Har inte riktigt tänkt igenom om dte är nåt som jag vill skriva, så jag bar a skriver för att skriva. Det står att bloggen ska byta plattform igen, så då kan bloggen strula.. Vi får se hur det går.

Har varit och tränat nu efter våran retorik-tävling i skolan. Han som  vann var hur grym som helst. Ska se om jag hittar någon film på talet. Någon som har?

Behöver 500 kronor att köpa vissa förnödenheter för. DOCK borde man spara tills man fyller 18 och börjar 3:an. Men blä, man måste ju få lyxa lite nu också. Jaja vi får see..

Nu blir det dusch, lite svenskaplugg, läsa bok, chilla lite och Klass 9A. Imorn är jag ledig så då ska jag plugga, träna och hämta Leo.

Have it nice!

Kommentarer
Postat av: denise

tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback