16 april Onsdag

Nu ska jag berätta för er exakt vad jag har gjort idag, så ni har något att läsa.
Jag vaknade runt klockan åtta av mig själv, log och drog mig några minuter, gick upp, tog mina p-piller, kissade, satte på datorn. Gick ner och ut till brevlådan och hämtade tidningen. Dukade fram frukost, åt den och läste. Gick upp till datorn, spanade lite bloggar, skrev sedan klart min svenskasammanfattning. Tog en knäckemacka. Tränade med min hund, fick springa till tolvan och in till stan och tränade. Hem igen, käkade en tallrik havregrynsgröt med mjölk och apelsin på. Duschade, satte mig här och fixade videoinlägg. Tog en mellis-macka med kalkon och keso på. Nu ska jag klä på mig, ta ut min vovve på en promenad, släppa in henne igen, hämta Leo, leka i parken med honom ,hem och äta och sen kommer Oliver hit senare när han slutar jobba. 

That is my day. Jag har även börjat skriva på veckans tema-inlägg. spännande spännande.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback