19 april Lördag

Mamma och jag åkte in till Djurgården och promenerade längs Djurgåds Brunns kanal (om den heter så?) och fika på Rosendals café. Supermys!

Sen mötte jag upp Anna och vi drog oss mot Götgatan och spatserade runt där lite. Sen gick vi runt i en cirkel på olika smågator för att hitta ett perfekt café att plugga på. Dock återvände vi till samma ställe på Götgatan en halvtimme senare och hade lite ångest.

Det slutade med att vi slog oss ner på Waynes coffee där vi inte pluggade ett skit. Sophia och Anna kom förbi och snackade lite. Sen gick vi och drog lite till tills vi frös utav helsike och då åkte vi heeeem..

Nu sitter jag här och  har ätit mumsiga räkor och pasta! MIn bror har pokerkväll och jag vet inte om jag vågar lämna huset. Tänk om han har värsta ravepartyt om inte jag är hemma, då är det jag som är ansvarig för mina päron är typ på middag. Hjälp! Vi får se hur detta slutar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback