20 april Söndag

Imorse drack jag två koppar kaffe. Jag skulle jämföra néscafe och bryggkaffe (mitt resultat blev att båda går att dricka utan problem). Dock resulterar för mtcket kaffe för mig att jag blir skitvarm (iofs blir man ju det av varma drycker) och efter ett tag kommer ett jäkla illamående på något sätt. Så så har jag känt mig lite på morgonen.

Pluggade lite, sen hjälpte jag till att vaxa bilen. Det verkar som det var största biltvättardagen idag. hela våran gata tvättade i princip sina bilar. Ett litet vårtecken, för visst fasen var det varmt idag..

Sophia ringde sen och vi åkte in till stan och gick från Odenplan till Nybroplan i det sköna vädret. Nu sitter jag här och ska laga Rostbiff och potatisgratäng och sedan plugga lite..

Seeyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback