21 april Måndag

Som ni kanske märker så håller jag på att trixa lite med ny design. Suger dock än på det, men håller på att träna. Den som ska ha creden för att jag har kunnat börja fixa med detta är Catti. Hon är skillad hon. Helle satt och hejade på, precis lika engagerad, dock utan någon större kunskap att tillföra inom designämnet, men va fan, galada hejarrop ska man ha också!

Men som sagt min lilla catticat, den är under utveckling och kommer du på något mer bara så säg till!

Har nu varit och tränat och ätit blodpudding. Jag älskar blodpudding. Dock har jag nu kommit på att det kan bero på att man får ha typ sylt eller äppelmos på, det är nog det jag egentligen tycker är gott. Men men..

Jag börjar känna av gamla basketknän nu igen. Gick hos en sjukgymnast med dom men sen blev det bättre, men nu har det kommit tillbaka igen. Sånt orkar man inte när man vill träna seriöst. Så får bli Friskis 3-4 ggr i veckan (beror mycket på när jag har Leo och mycket plugg och liknande) och sedan powerwalk resten. Springa vågar jag inte köra just nu i och med knäontet eftersom det tar rätt mycket på knäna, så får köra lite powerwalk istället.
   Längtar tills min pulsklocka kommer, då kan man bli ännu mer motiverad!

På torsdag ska pappa och jag på invigningen av Boulebar i Rålis, vilket ska bli mycket trevligt(!), och på fredag ska jag och Anna (förhoppningsvis, är det bekräftat än??) mingla lite med Veckorevyn. En favorit i repris. Spännande.

Nytt för veckan är att jag och Helle (och catti nån dag?) ska cykla till skolan två gånger denna vecka. Vi får se hur det går och om det var värt att fortsätta.

Lite bildupdate från helgen:

   
Medverkande på bilderna: Anna Ö, Sophia, Anna, Jag (en la Waynes coffee på Götgatan)

Nu blir det lite plugg och lite dusch och lite Anna Pihl och lite te. Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanni

åh, ska du också på VR-minglet? ska ev dit jag med :)

Postat av: catti

1.jag vill också mingla!
2. jag vill pilla lite med din design, d va kul
3. jag vill också ha en pulsklocka
4.jag ska cykla med er imonr:)
5.jag hatar knän
6. jag hatar min foto lärare för att han bedömer efter va han gillar.
7.jag hatar engelskan för att det är dom trååkigaste ämnena och bara för att
8. jag hatar skolan, för att man borde istället få va ute i solen.
9. JAG ÄLSKAR SOMMAREN
10.PLUS MINA FIIIINA VÄNNER ( MIN POJKVÄN OCKSÅ:p)
11.PS. tänkte sluta lite posetivt:P

2008-04-21 @ 20:59:45
Postat av: anna

Men STJÄRTEN!! jag har inte fått någon bekräftelse än.
din design är sjukt snygg..
sen... varför ärdet bara jag som är sjukligt blek på bilderna.

TILL DE SOM INTE FATTAR SÅ GÖR JAG EN TYPISK SOPHIA POSE!! JAG SER INTE SÅ DÄR I VANLIG FALL!!!

2008-04-22 @ 08:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback