22 april Tisdag forts

Svar till Sofi: Det tar ungefär 15-20 minuter från mig (om du nu vet vart jag bor. höhö) och 20-25 minuter från Helle (som du nog vet vart hon bor). Så man får en lagom workout (aight Max) på morgonen och sedan efter skolan. Men häng med nån gång, du får ju i och för sig ännu längre! Men ändå.. :P

Nu har jag i alla fall powerwalkat i 40 minuter. Det var jobbigt faktiskt! Plus att jag körde med stora armrörelser lite då och då för att få ut med. Funderar på att skaffa stavar, dock känns det lite väl tantigt, men va fan!

Åt sen lite mycket när jag kom hem märker jag nu; helmätt! Nästan så man vill spy lite, men sånt ska man inte hålla på med hörni så nu får jag helt enkelt lära mig av mitt misstag till nästa gång. Problemet är dock att jag inte lär mig av mina misstag med mat och godis. Jag proppar i mig och mår illa och tänker aldrig mer så mycket men sen gör jag det igen ändå, för att det är gott och för att bara stoppa något i munnen hela tiden. Men som tur var så var det inte alltför onyttiga saker jag stoppade i mig efter powerwalken idag så det får väl gå för den här gången.

Shit nu kom jag på ett nytt tema-inlägg. Mohah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback