23 april Onsdag

Idag hade vi cykellaboration med matten på morgonen. Det var... spännande. Eller nåt. Sen skulle klassen ha engelskaredovisning men i och med att alla natur-tvåor gjorde nationella provet i svenska så hade ALLA tvåor i skolan fått sina konton nerstängda (för att naturarna inte ska kunna gå in på internet och fuska). Så ingen kom åt sina powerpointarbeten eller någonting så där satt hela klassen utan en endast redovisning att framföra.

Jag börjar bli lite snurrig på alla metoder att gå ner i vikt eller bli snyggare eller vad man nu kan kalla det. Efter att ha läst Blondinbellas metod som går ut på att inte äta kolhydrater utan en massa fett istället och sedan läst Katrin Schulmans metod att träna och käka skitmycket kolhydrater och bli snygg på det sättet så vet man inte vad man ska tro på.
     Visserligen äter Katrin så mycket kolhydrater för att hon tränar mycket, men det gör ju (som man har fått bilden av) Blondinbella också!? Och ändå så skiter hon i kolhydraterna och det funkar jättebra. 
     Ja jag tror inte jag är ensam om att bli helt snurrig. Men jag håller mig till min "lagom-är-bäst-kost". Man kan äta lagom av allt (jag älskar ordet lagom!).

Bilder från cykellaborationen imorse:
       
Medverkande på bilderna: Helle, Catti, Fabian, Anna, Philip, Mats (mattelärare) ,Thorleif (mattelärare), Adam mfl.

Nej nu är det slutbloggar, träning väntar i detta fina väder. Lite synd att man tränar inne då, men men! Ikväll ska jag även laga mat. Blir något nyttigt, haha för sån är jag (försöker)!


Kommentarer
Postat av: catti

va det vikitigt att lägga ut den där underbart vackra bilden på mig o helle, kommer inte alla andra bli avundsjuka nu?

2008-04-23 @ 16:54:45
Postat av: Helle

schnygg schnygg schnygg, verkliiiiiigen schnygg!

2008-04-23 @ 19:30:23
Postat av: anna

ÅH mys torleif!

2008-04-24 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback