24 april Torsdag

Jag har fått jooooooobb i sommar! Jag ska sköta trädgårdsskötsel! mohah jag kommer äga + att jag får jobba ute i tre veckor. Brun MED sol! hehe. Dom ringde klockan kvart i åtta imorse och sa att jag var välkommen vecka 26 så ja, då är det väl bara att dyka upp då, klockan 07:00.

Cykel till skolan är nya grejen alltså. Imorse cyklade vi mot en god frukost i skolan! Då får man två flugor i en smäll, motion innan frukost och en god billig frukost i skolan! Me like! Provade en ny väg på hemvägen. Det var lite spännande men den tog ungefär lika lång tid, med en massa backar!

Nu ska jag iväg och handla lite nyttigheter, sen är det tillbaka till skolan för en historialektion. Then I will be back here again för en liten paus innan jag ska hämta Leo i vårvädret, och efter honom blir det invingning av Boulebar i Rålis. Så jag har speckat schema idag. Gotta go.

Kommentarer
Postat av: Helle

wooowoooow! CYKEL IS THE SHIT! HISTORIA PROV IMORN

2008-04-24 @ 12:44:43
Postat av: Helle

p.s. I LIKE THE PONIIIIEEEEEEES

2008-04-24 @ 12:45:48
Postat av: mickan

hahah mee toooo!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback