3 april Torsdag

Nu sitter jag här med min katt framför mig och ska göra en uppdatering. Har dock inget speciellt att skriva om, förutom att jag längtar till Alanya, så jag skriver att jag har varit i skolan TRE TIMMAR på min lediga dag för att få klart sociologin. Ett helvete är vad det är, man vill bara ta papprena och riva dom i tusen bitar efter några timmar, men nu så har vi fått ihop det i alla fall. Åtta sidor blev det. Då är det bara redovisningen imorgon kvar..

Annars idag ska jag hämta Leo och inte göra något mer. Vi kanske går till stallet, jag får se. Har tappat motivationen för skitungen nu, han är så grinig hela tiden. Men men, tänk på pengarna!

Imorn är det fredag, happy thoughts, och det är skola och det är träning och det är förhoppningsvis fint väder och det är fredagskväll på kvällen. How nice, huh?!

Nu ska jag gå och göra något annat som jag inte riktigt vet vad, men nu vet ni i alla fall. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback