8 april Tisdag forts

Tyvärr everybody så blir det inga tema-inlägg idag. Imorn eller på torsdag (senast) lovar jag er att det ska komma ett. Haha det roliga är att ni antagligen inte vet vad jag snackar om, men med tema-inlägg menar jag ett lite längre inlägg inriktat på något speciellt, som en krönika. Jag ska alltså skriva en krönika.

Träningen gick bra, fullproppat var det! Efteråt lyxade jag till mig med en Gainomax bar. Dom är GODA för att vara en energibar så, det är något att träna för. Så man får äta den goda efteråt. Höhö.

Nu snöar det, how fun, isn't it?! Ska CYKLA till Oliver och spendera natten där. I will see you all tomorrow!

Glöm ej klass 9A ikväll!


wtf hör söker man på Klass 9A och får upp den här bilden.. jaja den får väl duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback