kommentaren

Postat av: catti

1.jag vill också mingla!
2. jag vill pilla lite med din design, d va kul
3. jag vill också ha en pulsklocka
4.jag ska cykla med er imonr:)
5.jag hatar knän
6. jag hatar min foto lärare för att han bedömer efter va han gillar.
7.jag hatar engelskan för att det är dom trååkigaste ämnena och bara för att
8. jag hatar skolan, för att man borde istället få va ute i solen.
9. JAG ÄLSKAR SOMMAREN
10.PLUS MINA FIIIINA VÄNNER ( MIN POJKVÄN OCKSÅ:p)
11.PS. tänkte sluta lite posetivt:P

2008-apr-21 @ 20:59

Haha Catti är min trognaste läsare som KOMMENTERAR (ni andra jävla slackers är ju inte att lita på alltså! come on liksom. Läsa går ju..). Helle är bra i perioder, Anna också, men Catti är alltid bra! Bra Catti! ;P


image440
Hahah jävla emos alltså!

Kommentarer
Postat av: catti

nån måste ju få dig att skratta ensam i ditt rum:P hhihi

2008-04-21 @ 21:14:56
Postat av: Helle

haha bra där catti! scnygg bild # 1!

2008-04-22 @ 18:28:53
Postat av: Sofi

Duktigt jvill också cykla till skolan!! Hur långt tid tar det?

2008-04-22 @ 20:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback