16 augusti Lördag

Efter en lugn vecka har jag insett att jag är på bra humör när jag får vara kreativ. Nu till exempel vill jag egentligen baka, men sen känns det onödigt att baka kakor eftersom det är rätt så onyttigt och onödigt att göra att man har hemma och kan gå och smånalla på dom. Men vi får se.. Gott är det, och kul!

Har vart ute på en och en halvtimmes promenad med Helle och hundarna, och ska ikväll först till Tove och sen hem till Helle och sen hem och sova i bra tid för att ta mig upp i tid imorgon inför utbildningen.

Bloggen ligger och lurar lite. Jag vill skriva om något speciellt men jag vet inte vad. Ska klura lite till. Får ta upp "dagens sexvetande" i höst också. Good bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-16 @ 23:10:05
Postat av: Malin

Ni är väldigt välkomna :) Skicka ett sms och säga att ni är på väg kan vara bra, så att jag inte är ute någonannanstans. Kram!

Postat av: catti

hej sötis mickz:)

jag saknar dig! är hemma från rossö nu, låter som du har gjort mkt kul, träffat folk från klassen och så också. hehe jag har typ ite träffat nån, jag kommer va en jävla outsider när skolan börjar :P hehe men men,. ska du till carro ionr.

2008-08-17 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback