17 augusti Söndag

Okej, en gång för alla. Jag vet i och för sig att vissa kanske inte kan hjälpa att dom har dolt nummer, men jag HATAR dolt nummer! I början var det mest Anna som ringde från dolt, så då visste man, men nu för tiden verkar fler och fler ha det och jag blir galen.

  1. Man vet inte men det är
  2. Man kan inte ringa tillbaka om  man skulle ha missat samtalet för man har inget nummer att ringa till.

Jag har nu två tips!

  1. Prata in på telefonsvararen, det är lite det den är till för om någon inte svarar. Det är som sagt lite svårt att ringa upp ett dolt nummer om man har ett missat samtal med det.
  2. Skicka ett sms så vet jag vem som vill något. Annars är det som sagt lite svårt i och med no number..

Så.. Då har alla det klart för sig! Great! Över huvud taget, snacka in på telefonsvararen/skicka ett sms om folk inte svarar, så får man bekräftelse på att det inte bara var en felringning eller liknande. Men SPECIELLT ni med dolt!

Inskolningen på Friskis varade från klockan åtta imorsen till klockan fem nu på kvällen, så jag är lite slut. Men det var intressant och lärorikt, man får komma lite djupar in i föreningen. Jag ska nog gå vid sidan en ordinarie värd två gånger innan jag börjar jobba mitt pass, så  jag får lite feeling för allt. Sen börjar jag jobba från och med den 1 september.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback