18 augusti Måndag

Idag skulle jag byta ett par byxor men lyckades låsa hos Oliver och slänga in deras extranyckel genom brevlådan och inse att jag glömt påsen med jeansen innanför dörren. Så där sprang den idén. Istället åkte jag hem och pysslade lite (jag borde jobba med något som involverar pyssel) och sedan traskade jag och min hund upp till Mallan och va där några timmar. Väldigt skönt att få komma till en gammal bästisvän!
     Jag följde sen mot alla odds med pappa på en joggingrunda som höll på att fälla mig. Jag var något trött efter alla backar den innehöll, men det är ju skönt efteråt som det brukar heta.

Ikväll är sista sommarlovsdagen i hela mitt liv (känns lite konstigt att säga) så ska nog köpa en påse godis och cykla till Oliver och mysa lite. Have a nice night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback