29 augusti Fredag

Idag ska jag berätta för alla att ibland är det okej att inte känna sig helpepp på att träna och då är det okej att inte göra det. Tränar man regelbundet och man en dag känner att idag är inte min dag och jag vill ta det lugnt så får man det. Det är när man säger så till sig själv varje dag i en måndag som det kan bli lite värre och skapas en ond spiral, men ibland är det tillåtet att låta bli.

Jag hade en sån dag idag. Jag slutade tolv i skolan och åkte med Fabian till både Brommaplans körskola och Abrahamsbergs körskola, men ingen av dom hade öppet. Sen åkte jag in och hade banktid klockan två, vilket gick bra. Jag fixade runt lite bland mina konton och startade lite nya och sådant. Detta tog dock bara en kvart och min planerade träning skulle ske klockan fyra. Jag övervägde och sprang upp till närmsta Friskis-lokal och kollade om det fanns något tidigare pass, men icke.

Receptionisten föreslår då att du kan ju gymma och köra koditionsmaskinerna så får du träning. Jag försöker förklara att jag inte fått nån introduktion men hon säger att du kan gymma så jag går in och byter om och kommer ner till konditionsmaskinerna och gymmet. Det är lite folk och jag ser på håll alla knappar och skit på maskinerna och inser att jag kommer aldrig att klara det här. Man orkar ju inte sitta där som en noob och inte kunna nånting när alla andra kör järnet. Så jag vände helt enkelt och gick upp i omklädningsrummet igen och sen gick jag därifrån.

Usch vad jag kände mig inte pepp. Men sen åkte jag förbi Brommaplan igen och då hade dom öppet så jag köpte tre körlektioner. Och nu kom jag hem och kände att nej jag orkar fan i mig inte springa. Jag har gjort något varje dag denna vecka så idag tar jag ledigt från träning helt enkelt. Så nu har jag kört lite stryka på golvet, sen är det nog!



På Friskis igår fick jag två trevliga informationsområden:

* Jag kommer, om jag vill i och för sig, behöva gå in i killarnas omklädningsrum och kolla så det är fräscht mm.
* Jag fick ta receptionen precis innan stängning medan receptionisten räknade kassan i ett låst rum, och hon säger: "Det sitter en kamera här i receptionen som går till en tv inne hos mig så kommer det någon med yxa så ser jag det". Okej tack så mycket, det känns tryggt så här första gången vid stängning..

Kommentarer
Postat av: fanny

Tack så mycket, gosig hund man ser lixsom hela paketet;) det kommer att komma mer bilder på outfits senare :) ha en bra kväll<3

Postat av: Helle

hahha, roligt som fan att läsa historian som man hörde i ultrarapid igår på 12an;)

2008-08-30 @ 10:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback