11 dec torsdag: Leo barnrumpa och lucia-firande imorn

Jag blev arg på Leo. Han satt och sparkade med skorna och sa "jag kaaaan inte" och "försökte" alltså få av sig dom. Jag sa åt honom att det är bara att dra upp kardborren så kan du ta av dom hur lätt som helst men han fortsatte skrika som en jäkla bäbis så jag sa det till honom "är du en bäbis eller? jag sa ju åt dig att det är jättelätt om du drar i kardborren" och då blev han skitstött och sa "jag är ingen bääääbis" och började böla.

Sen skulle han tända alla lampor och så råkade jag tända EN lampa, då satte han sig och surade och vägrade prata. Barnrumpa!

Men sen hade vi trevligt..

Imorn är det Lucia-firande klockan 07:45 i skolan med fika efteråt. Psykologi-prov efter det och sen är det risgrynsgröt, julvört med skinka, clementiner och pepparkakor till lunch. I like! Sen ska jag byta en sak i vällingby innan jag åker hem och laddar inför Friskis på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback