17 dec onsdag: 5årsplan

På religionen idag fick vi rita upp en femårs-tidslinje med överskriften "5årsplan". Vi fick sedan skriva tre rubriker som vi individuellt skulle fylla i; Vad tycker jag är roligt?, Hur ska jag kunna fortsätta/hålla på med dessa saker? och Vilka mål har jag år 2013/2014?

En ganska bra övning, trots att man inte blir så där överdrivet mycket klokare på det. Men han poängterade att man ska hålla på med saker som man tycker är roligt, vilket är viktigt tycker jag, men inte alltid lika lätt.

En sån här lapp kan man sen behålla och fylla på efter hand man kommer på fler saker. Bra att ta fram ibland och titta på, så man inte glömmer bort var ens glöd i livet ligger..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback