17 dec onsdag: förkylning is still in

Jag gillar inte att jag fortfarande har kvar en liten dos av förkylning i kroppen. Har ju gjort misstaget förut att börja träna för tidigt. Dessa sista dagar på veckan har jag nästan inget planerat på eftermiddagarna ( = perfekta träningstimmar) men jag vågar inte. Blir jag sjuk igen så vore det sjukt. Sjukt jobbigt!

Idag får det som sagt bli körkortspluggeri och promme med hunden, imorn eller på fredag ska jag eventuellt ta mig till gymmet och köra en lugn genomkörare. Annars satsar jag på söndag, då ska jag köra pass! Så vi får se hur det blir med gymmet nu i veckan. Förmodligen på fredag i såna fall, så har jag imorn att vila också.

Men vad fasen ska jag göra hela eftermiddagen imorn då? Orka vara rastlös. Orka klaga på att vara ledig. Jag ska va glad för det. Jag kan... plugga körkortsteori. Det är ju... kul.


Här är en bild på min nya lila (ja jag gamblade lite på den färgen. Accesoarer är ju fint om dom är lite färgsplashade). Jag ska alltså prova att ha en väska i handen hela utekvällen, så kameran kan följa med även inne på klubben. Upp till bevis hur det går på fredag.

Kommentarer
Postat av: catti

det ÄR snygg! det gick asbra

2008-12-17 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback