17 dec onsdag: update om dagen, morgondagen och nyårstankar

I killed my hours today genom att sova en timme, läsa lite i körkortsboken och sen gå med hunden. Leo var snäll och nu är det slut för denna vecka.

Imorn ska vi till UD med IR-gruppen, sen blir det jakt på lärare för att få veta två provresultat.

Eftermiddagen är för min del inget inbokat, ska försöka övningsköra, det är det. Sen får jag väl pyssla lite bäst jag kan, ordnar sig nog.

Idag ska jag cykla till Oliver, nu på en gång, för blev inget hos honom igår heller.

På fredag är det utgång, kul! Har även fått in nyår på hjärnan nu, är sugen på att göra en riktig trerätters middag och göra riktiga drinkar (inte bara shotta vodka rent) och dricka x-mas xcider. Och vara finklädd! Ser det framför mig, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback