18 dec torsdag: UD och filmen Bangkok Dangerous

Idag har vi besökt UD här i Stockholm. Det är tydligen jättesvårt att få komma dit så man ska väl se det som en stolthet. Sen berömde han som föreläste för oss våran grupp mycket för många bra frågor vi ställde osv (jag ställde ju då ingen fråga men va fasen, man får ju ta åt sig ändå. Höhö) och alla var jättenöjda. Sen fick vi sitta och vara stela med våran lärare hela tunnelbanefärden tillbaka till skolan.

Fick sen reda på att jag fick godkänt på mattec-provet! NO MORE MATH!

Svängde förbi Oliver en stund och såg på Bangkok dangerous (vi tippade på att den inte kommit ut i Sverige än, men osäkert) och den var faktiskt bra. Med Nicolas Cage.

Nu ska jag gå en promenix med mamma och hunden, sen ska jag nog läsa och mysa lite hemma. Har bokat tre körlektioner till idag. Let's go!


Man fick en glöggmix med nya numret av Friskis-tidningen (för funktionärer). Kanske ska göra lite egen glögg nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback