19 dec fredag: julavslutning, vällingby, kvällens

Då var den sista julavslutningen i Blackebergs gymnasium över. Den avslutades som vanligt med en ringdans med hela skolan och sen fick vi kanelbullar och festisar. Svettigt värre.



Vällingby var målet efter; klappjakt till Leo-ponken. Efter en halvtimme på den lilla jäkla BR-affären i Vällingby tillsammans med alla andra tretusen morsor och sina skrikande ungar blev det två studsbollar med bilar inuti och ett Cars-kort. Frågan är nu när jag ska överlämna detta? Julafton vore ju roligast. Men  nu är i alla fall julklappen kirrad (tack för stöder Anders och Catti).

Nu är det dags att invänta klockslaget då man får börja göra sig i ordning inför ikväll. Alltid lika upphetsande. Ska nog fördriva denna tid med att läsa och sova.

Ikväll blir det alltså middag hos Nickiepickie och sedan Fellows för min del tror jag. Ska möta upp the others (oooh Lost all over again), aka Helle, Catti, Sofie, Anders, Adam mfl?, och dra mot stan.


Imorse skulle vi äta en sista frukost i skolan för år 2008 men då serverades ingen frukost. Jag hade som tur var busat lite och ätit hemma men resten fick traska till 7eleven och stå och käka frukost i tunnelbanan. Härliga tider!

Kommentarer
Postat av: Helle

ooh, vilken bra update! du fick med allt viktigt som hänt denna dag!

2008-12-19 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback