19 dec fredag: Mikael Persbrandt, hot or not?







Jag har haft en crush i denna man. MAN! Han är en riktigt man, ett ideal för manligheten. Han och många fler äldre män. Man kan inte sticka under stol med att dom är lite upphetsande för att dom är så manliga. Dock har jag tappat ställningen lite för Persbrandt just nu, hot or not? Jag skulle säga att på grund av hans grymma skådespeleri när det gäller Gunvald Larsson i Beck är han fortfarande en favorit, men enbart på grund av det. Jag gillar honom inte i tex. den nya serien som han spelar i på TV4 eller vart den går. Och han är ju kind of a mansgris som framför allt kör rattfull. Det sänker hans ställning otroligt! Men Gunvald, you still got it!






Kommentarer
Postat av: catti

hot.







vad hände med gårdagens bilder?

2008-12-20 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback