2 dec Tisdag: Skönt med sjukdom? Have to do!

Det är lite skönt att vara sjuk. Man kan ligga i sängen och inte känna några särskilda måsten eftersom man ändå bara ska ligga still. Jag blev helt galen av matten idag innan jag lagade en ypperligt god skipjack-omelett (med tonfisk, fetaost mm). Sen satte jag mig ner, tittade på några tal, räknade ut dom och sen kände jag att nu får det vara nog. Läser igenom sammanfattningarna imorn så får det gå som det går på provet. Jag hatar matte så på torsdag är det SLUT! (om jag nu inte hamnar på omprov, som ej är helt omöjligt. Men nu tänker vi positivt).

Fan nu fick jag lite matte-ångest igen. FUCK IT! Bläääää..

Två saker jag måste göra:

Boka klipptid

Dricka mer
(vatten alltså, vad trodde ni..)

Nu ska jag kolla Grey's eller läsa lite körtkortsbok eller något annat..

Kommentarer
Postat av: Helle

"vatten"... det brukar låta så, tro mig, jag vet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback