20 dec lördag: Bilder från gårdagen del 1 (med kommentarer)

Jag vet jag har inget liv jag skriver kommentarer under alla bilder..


välkomstdrinken i högsta hugg på söta Steph


Elvira var lite trött


Och Sophia förälskad i min present till Nickie (huvudmassage) med en vinare i handen


Nickie fick mera presenter




Marie var nöjd


Söta Sophia och Nickie


Snygga brudar


Ännu snyggare brudar


Födelsedagsbarnet med vovvsingen


Hard drinking


Nu var Elvis jättenöjd


Alla var glada


Och alla somnade


Sen vaknade vi igen


Palla se sur ut


Steph körde på vin


Sweetis


Sweetis2


Sweetis3


?


Catz och Mickz hänger på toa


Ja man hittar mycket på tjejtoaletten alltså

Fler bilder kommer. Jag var en riktigt flitig fotograf igår hela kvällen. Funkade bra med en väska i handen. Kvällen spenderades ju på Fellows för er som inte vet. Ett helt ok ställe, dock mer sitta och hänga än dansa. Rätt kasst dansgolv, men fräsch lokal.

Idag vaknade jag och ville spy så jag satt och glodde i soffan en timme och sen gick jag och la mig igen och sov till halv ett. Vi åkte sen och handlade på CityGross där det var sjukt mycket människor. Sillen är nu klar och tacos blir dagens middag. Jag är sugen!

Kommentarer
Postat av: Helle

fin fiiiina bidler!

2008-12-20 @ 18:59:58
Postat av: Terry

Underbara pics!!

2008-12-21 @ 01:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback