26 dec fredag: update från julafton till idag

Här har det för en gångs skull inte spenderats tid vid datorn så mycket.

Julafton var trevligt. Ni fick ju update där i början och sen på kvällen drog vi till min kusse som bjöd på en hejdundrande middag i sin och killens nya lägenhet. Sedan knallade jag till Oliver och fick fina julklappar av Olivers mamma (en fin skål med hemgjort godis och te) och mormor (en ljusstake formad som en ängel).

Juldagen sov vi väldigt länge och sedan käkade vi lite julmat, jag tittade på filmen Taken (bra film!) och sedan tittade vi på filmen The house bunny (helt ok). Kvällen slutade med övningskörning och middag här hemma samt Pirates.

Idag var pappa och jag uppe med tuppen och laddade inför mellandagsrean. Jag körde bil in till drottninggatan och vi strövade omkring lite där (runt halv tio då inga affärer hade öppnat i princip). Träffade en lika morgonpigg Helle inne på Sea Life och sen fortsatte min och pappas färd med shopping och möte av mamma samt fika.





Köpte bla denna tröja och dessa jeans samt en klänning, ett par glansiga leggings och en lång väst att ha som klänning. Och ett par stövlar!! Äntligen, me like stövlar!

Nu ska jag ut och springa, bilder från julafton kommer sen (om jag har några..)

Kommentarer
Postat av: Helle

skit snygga kläder!

2008-12-26 @ 16:29:40
Postat av: Catti

Älskar älskar älskar ÄLSKAR jeansen!!! Riktigt kattiga

2008-12-27 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback