29 dec måndag: middag hos farbror och lite bilder

Äntligen vid datorn igen. Har sovit hos Oliver och igår hängde vi lite i Vällingby innan det var dags för middag hos min farbror + kusiner där även farfar medverkade. En trevligt tillställning som startade på min farbrors snickeri (där även Oliver jobbar) med lite glögg och pepparkakor och sedan middag på deras landställe. Jag körde hela vägen dit (ligger på Saltarö, långt ut i skogen). Det var roligt!




Smakerna på de olika chokladerna i asken stod under den jävla förpackningen..




Bordsplaceringarna bestod av små pepparkakor med en två första bokstäver i form av glasyr.

Idag ska jag gå med hundarna och Helle, sen blir det övningskörning och sedan gymmet (som jag tjatat om i tre dagar nu).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback