31 dec onsdag: ÅRSRESUMÈ

Ytterligare ett år har gått, nämligen år 2008, och det är dags för en resumé av den gångna tiden.


Jag inledde förra året med en ordentlig fylla men i efterhand satte jag upp tre nyårslöften:

  1. Sluta vara klängig och översocial när jag är packad- lyckats! Dock svårt med sprit fortfarande..
  2. Laga mat- blivit bättre på det, tagit initiativ, gjort det mer än vanligt.
  3. Sluta vela, älta och tänka positivt- funkar då och då

Kursen Matte C började och ack vad vi har lidit! Ett års slit är äntligen över.


Många personer har fyllt 18 år och därmed en hel del födelsedagstillställningar och utgångar på det.


Jag spenderade mitt sportlov i London i våras. En längtan som finns att göra igen. Härligt hotell, härlig stad, härliga Hyde Park,  härliga Primark!


Valborgen firades hos mig med grillning i regn och kyla. Vi var starka och vi höll ut, under ett parasoll.


Anna och jag hängde mycket med veckorevyn och jag har också hängt en del på Boulebar.


Bestämde mig efter många försök av egen-designer att anlita en som kan och designade om min blogg.


Under hela våran körde jag på Fit for Life-metoden. Mycket frukt och inte blanda olika livsmedel så mycket samt mycket sallad och lite kolhydrater. Funkade ypperligt!


Vi avslutade vårat andra år på Blackan och därmed också våra kära spanskalektioner..


Grön Lund var vårat både sommar och vinter med Carro i spetsen.


Helle och jag (och Catti  hängde på i slutet!) cyklade strongt till skolan om mornarna.


Vi var i Sandhamn under Gotland runt. En kul upplevelse med rosévin på Dykarbaren trots blotta 17 år.


Sommarjobbade tidiga mornar på Hässelby kyrkogård. En kul upplevelse och härliga arbetskamrater mot slutet! Jobbade hos Olivers moster i Nacka Strand någon vecka också.


Frankrike väntade oss en vecka i början av sommaren (därmed missade jag skolavslutningen). Alanya kom i slutet av sommaren och båda dessa var underbara! Alanya dock sjukligt varmt..


Fick mitt Friskis-jobb.


Jag fyllde 18 år och firade med kalas här hemma.


Helle och jag joggade en väldigt tidig morgon i soluppgången på Skeppsholmen. Frukosten njöts på Sergels torg innan skolan började.


Tove kom hem från USA, Kim åkte.


Övningskörningen har kommit igång ordentligt och körlektionerna började hagla.


Min bärbara dator inhandlades efter sommaren och är en värd investering.


Olivers lägenhet står redo att inredas när han kan flytta in.


Skiva och flak bokat.


Jag blev blodgivare och det tycker jag alla borde bli!


Första gången jag gymmat var i år.

Oliver och  jag firade två år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback