31 dec onsdag: nyårsjogg

Vaknade vid halv sju, låg och vred mig en halvtimme och insåg sen att oddsen att jag skulle somna om var väldigt höga så jag tände lampan, plockade upp min körkortsbok och ett block och började sammanfattan sidorna. Detta kommer ta tid men det kanske det är värt.

Runt åtta inkommer ett sms: "SOS SOS SOS! 12an går 09:47, jag upprepar, 09:47." Uppfattat, klart slut!

Helle och jag tog oss till Gärdet där det var samling i Friskis-lokalen för alla som skulle jogga. Vi joggade sedan över Gärdet och utmed Djurgådskanalen i ca en timme. Underbart väder och en riktigt bra start på nyår! Allt avslutades med stretch och fika innehållande bullar, peppisar, kaffe/te, frukt. Mycket trevligt! Vi får dock se hur våra kroppar mår imorn..





Nu ska jag duscha och sen ska jag övningsköra till någon affär och inhandla ingredienser tills kvällens matlagning.

Kommentarer
Postat av: Helle

fan vad vi är duktiga! usch usch benen, lär nog komma ett sos sms imorn också;)

2008-12-31 @ 14:03:08
Postat av: catti

ni 'r så hurtiga och duktiga:)

2008-12-31 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback