8 dec måndag: parlamentet-klipp och lite annat


Detta gjorde mig glad!

Oliver har fått värre jäkla halsont än jag hade så mina planer att gå till honom ikväll sprack. Det var lite ledsamt! Har annars kört runt lite i området med bilen, har ju körlektion imorn (som jag av någon konstig anledning tror att jag måste vara skitbra på, jag är ju där för att lära mig! Inse). Har nu tinat en lussebulle och gjort te och ligger och "pluggar geografi" (ja ni märker ju vad jag gör) och ska sen kolla på Ugly Betty.

Leo frågade sin mamma idag när jag skulle gå hem och dom skulle äta middag: "Mamma får Mikaela titta på mig när jag äter? Får hon vara med?". Då kände jag bara: Leo för i helvete tror du jag vill det eller? Näää det var gulligt sagt av honom. Vi lekte jätteaktivt i två timmar idag. Vi <3 varandra liksom, för det mesta..

Ska baka skitmycket i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback