8 dec måndag: tidig morgon, dagen ser ut och följetång i bilder

Jag vaknade strax innan fem av att jag hostade så jag trodde att jag skulle spy. Sen låg jag vaken tills jag skulle gå upp (alltså två timmar). Framåt sista halvtimmen insåg jag att jag kunde sluta försöka sova eftersom jag inte hade somnat den senaste en och en halvtimmen så jag plöjde lite körtkortsbok. Mycket spännande!

Dagen ser ut som så att skolan håller på fram till två, sen är det hem och läsa igenom mina två arbeten som ska va inlämnade imorgon, sen är det Leo-time och efter det övningskörning. Sen sover jag nog hos Oliver!

En liten följetång:

Vad är det för mumsigt Helle har i koppen?


Vad är det Catti är så glad för?


Fruktsalladen med grädde vi fick till efterrätt i skolan i fredags såklart!

Kommentarer
Postat av: catti

mickan please. sluta lägga upp usch bilder på mig:P

2008-12-08 @ 19:53:52
Postat av: mickan

men catti you're my sweet candy, hur skulle jag INTE kunna lägga upp bilder på dig?? Pycko! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback