9 dec tisdag: still sick, nästa körlektion

Mmm såg senast utkomna avsnitt av Ugly Betty igår. I really love that!

Idag vaknade jag upp sjuk, igen. När ska jag bli frisk? Mamma hälsade från några på sitt jobb igår och sa att dom hade varit sjuka från och till i åtta veckor nu, så dom tyckte synd om mig. Nooooooo.. Ska jag hamna i samma träsk? Sjuk från och till i åtta jävla veckor?! Halleluja moment, NOT!

Nu har jag snart körlektion, sen ska jag smita förbi och se hur det är med Oliver. Sen blir det projektarbete i skolan. Och sedan pluggelilugg.

Seeyou

Kommentarer
Postat av: Helle

hoppas körandet gick bra!

2008-12-09 @ 10:12:34
Postat av: Catti

Hehe, själv ligger man i sängen, sjuk jag med . Klarar knappt att gå upp, ja kan inte fatta hur snabbt det slår till:P helt sjukt <3

2008-12-09 @ 10:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback