10 feb söndag

Har varit inne och fuckat upp oss lite på handpenningen för Alanya, men nu är i alla fall hälften av den betald, så imorn fixas resten. Wohow, kirrat! Sen åt vi på Rasmus grills. Det va skitgott i början, som vanligt, och sen höll jag på att spy av äckelmättkänslan. Men det va nice!

Kom på att jag läste i tidningen här om dagen om massa Hammarby-supportrar som står anklagade för skadegörelse och hotfullt uppförande mm när dom kastade in föremål, bla bengaliska eldar, och stormade planen i en match mot AIK (tror jag?). Det roliga var i alla fall att alla nekar till allt ÄVEN FAST det finns en övervakningskamera som har filmat allting. Haha det kallar jag hålla hoppet vid liv..

melodifestivalen sög, förutom Björn Gustavsson och Kristian Luuk förstås!

Här är Björns uppträdande..


 

Ska hem till Oliver nu och kolla lite film och sen sova, imorn är det ju skola igen! Här kommer bilden på anna som hon ville se.. God natt!

image308

Kommentarer
Postat av: anna

ÅHHH! charmtroll.
jag och björn i samma inlägg. måste vara ödet. betyder det nåt?
what is love?
det är du och jag björn.!!
aahhh

2008-02-10 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback