13 feb Onsdag

Nu ska jag ta och packa ihop det sista till Järsvö, sen ska jag dra till Oliver. Har två lektioner imorn som avgränsas från varandra med en två och en halvtimmes långs håltimme, så jag uppdaterar lite imorn innan jag åker (efter skolan).

tänkte lägga in en liten "det visste ni inte om mig"- grej, mem orkar inte. MÅste ta tag i min engelskabok, då jag dock kommer att somna, så lär ju inte läsa särskilt mycket i den iaf:P

Leo va frisk idag btw, äntligen! hoppas pengar börjar rulla in som dom ska nu.

Nattinatti everybody in da house, och shit nu kom jag på att jag har spanskaläxa. SUCK!

Från i fredags på mycketfolkfesten:
  
Medverkande på bilderna: Marie, Anna, Nickie

Blackebergs Gymnasium i tre bilder:
  
Medverkande på bilderna: Ett vykort uppsatt på en vägg i ett klassrum, Catti, Spiraltrappan + ljushall

Övriga bilder:
  
Medverkande på bilderna: En häst Leo och jag såg idag, jag i skolan, min älskling

Kommentarer
Postat av: catti

sötiga bilder
gillar psykobilden på mig:P

2008-02-13 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback