18 feb måndag

Idag ska det som återstår av dagen vigas åt plugg. Vi har väldigt mycket denna vecka, så det är bra att börja i tid! Något som kändes konstigt härligt var att nu när jag kom hem vid halv fyra så kunde jag ta en promenad med hunden i endast en tjocktröja utan att frysa. Prova, man blir vårglad!

I söndags morgon var Blondinbella och ytterligare tre bloggare, varav en har bloggat (eller skrivit krönikor) långt före alla andra (som han var noga att poängtera) för svenskt näringsliv mm. Det verkade vara en väldig konkurrens mellan bloggerskorna, dom pratade i mun på varandra och hela tiden. Alla skulle säga sina smarta och otroligt betydelsefulla åsikter och få den uppmärksamhet dom behövde.
   Killen som bloggat sen -99 var rätt dryg och såg helt klart ner på dessa bloggerskor som har tredubbelt så många besökare som han har, och tjänar storkovan på sin blogg.
   Blondinbella fick sedan kommentaren att "du bloggar ju för pengarnas skull" och hon var tvungen att svara ja, och den ärligheten beundrar jag. Dock skulle hon ju direkt kompensera upp den dåliga reklamen för bloggen genom att säga att hon bloggar mycket för att hjälpa andra, hon vill inte vara störst och bäst på bloggtronen (sure baby) utan vill att andra bloggare ska komma upp i den nivå som hon också är i. Kändes lite konstigt att höra för det intryck jag fått av henne är dels att hon är en jävel på att ta tag i saker, vilket är en bra egenskap, men ofta hon skulle vilja att det blir ett tronskifte i bloggeliten. Don't think so, men bra försök att promota sig där ändå!

Inget illa om någon här, jag beundrar de bloggare som kommit så långt att de tjänar pengar på sin blogg, inte minst Blondinbella. Hon är jätteduktigt och har ett himla go i sig, men ibland blir det lite mycket provocerande och iqbefriade/ej genomtänkte/överklass-kommentarer. 
  
Har börjat mitt nyttiga liv, på riktigt denna gång, och ska INTE småäta snasksaker varje minut. Har klarat mig sen igår kväll, så det är en bra start. Sitter här hungrig och sugen nu, men ett äpple blev det till mellis, that's it! Sen blir det middag, inte en massa småätande emellan där!

Bilder från alla hjärtansdag då killarna köpt blommor till oss:
   
Medverkande: Anna, Adam, Rickard, Anders mfl.

Kommentarer
Postat av: Annie

MICKAN!! Hahahaha jag bjuder på den bilden:D !!!

2008-02-18 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback