22 feb Fredag

Okej, jag måste börja med att säga att allas tolkningar av Romeo och Julia och Hamlet idag ägde! Alla grupper spelade upp och så mycket som jag skrattade har jag inte skrattat på länge. I prinip alla hade gjort någon slags invandrarversion av det hela, och gud så roligt det va! Vår lärare köpte till och med godis till oss på nästa  lektionen för att han tyckte det var så kul, DÅ är det roligt!

Har varit och tränat och nu har jag, UTAN ATT ÖPPNA, luskat ut två godisar ur min brors oöppnade godisburk som han ska ha med till fjällen. Orka va så grym som jag är och få ut godisar utan att ta bort "flörpen" vid öppningen --> man ser ej att någon tagit eftersom den är oöppnad.

Är det bara jag som känner att folk nu för tiden klär upp sig för att gå till gymmet?! Alla tjejer står och sminkar sig, sätter upp håret och sätter på sig lite för snygga kläder för att vara på gymmet. Det är lite komiskt, men i och för sig stod det i tidningen för ett tag sen att gymmet har blivit det nya "hundtricket" att ragga på, så det kan ju förklara en del..

Ikväll ska jag bara vara hemma, morfar kommer på middag och förmodligen Oliver också.

Nu när sportlovet infunnit sig och allt är hyfsat under kontroll med de individuella valen så önskar jag er alla ett superlov, de flesta ska till fjällen/Val thorans (stavning ignorerad) och jag hoppas ni får mycket snö och bra skidåkning allihopa! Själv önskar jag mig vårväder till London, dit jag åker på Onsdag.

Dagens bilder (Anders börjar posigt, med push up, får sedan bröstvårtor och till sist tantbröst):

    
Medverkande på bilderna: Jag, Fabian, Anna, Nabbe, Anders och hans lösbröst till sin gestaltning av Julia


Kommentarer
Postat av: catti

lät som en toppen dag, synd att man missa alla pjäser o grejs..
lite svårt o få kontakt med dig idag.. men kanske bara diss

:P

2008-02-22 @ 18:26:40
Postat av: anders, alias Julia:)

shiiit! märkte inte att jag blev fotad. faaaaaaan:P

2008-02-22 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback