25 feb Måndag

Första dagen på lovet. Fick verkligen sovmorgon. Oliver skulle upp och jobba så här sitter jag klockan åtta på morgonen och har suttit här ett bra tag. Men men, jag är glad ändå!

Satt och funderade lite på lalligaste jobbet och har kommit fram till att det är nog meterologer som vinner den kategorin! Dom ringer runt och kollar vad det har varit för temperatur och väder på alla platser i Sverige och sen rapporterar dom det i TV och "förutspår" att det kommer bli ett visst väder några dagar framöver (ofta ungefär samma väder som det var på dagen) och gör dom någon avvikelse från det normala så har dom ofta fel.

Snacka om att bara lalla på lite, och ingen kan ju bli särskilt sur om dom skulle säga fel, för "det kunde ju inte dom veta" om vi får snö istället för 15 grader och sol. SUCK!

Såg en ny film i helgen med Oliver, "Run fat boy run" hette den, regisserad av David Schwimmer (Ross i Vänner). Den var bra, den kan ni se om den kommer till Sverige i år:P

Idag är det träning klockan tolv som gäller, sen har jag Leo halv fyra till halv sex. Ska plugga lite (LITE) och packa lite idag också hade jag tänkt. Jag drar ju på onsdag. Trala!

Hoppas alla fått en bra start på lovet (och VÅREN som dom har konstaterat nere i södra Sverige. Grattis!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback