26 feb Tisdag

Denna Dogge Doggelito är väl otrolig. Han har vart rätt skön sådär, och han hade sitt TLK-band. Men nu.. Vad har hänt? Han har börjat sälja ut sig som sjutton. Har han slut på cash? Känner han att han måste fräscha upp allas minnen om vem han är?

Han har ju blivit Elgigantens (?) nya ansikte med "cykel på köpet" och nu senast såg jag honom på Traderas annons här på internet. Kom igen nu Dogge, ingen kommer ju kunna ta dig seriöst mer när du har sålt ut dig såhär. Synd!

Igår sålde jag mig själv till säsong fyra av Greys Anatomy som jag haft på datorn i hundra år. Det va helt okej, man har ju saknat det lite när man inte kollat på så länge, så håller på att ladda ner alla utkomna avsnitt på säsong fyra nu. Dock går det långsamt, men men.



Dagens to do:

Packa det sista
Gå långpromenad med hunden
Plugga spanska och matte
Läs engelskabok
Ge mamma pengar så hon kan växla till pund
kolla individuella valen igen
planera en aktivitet med för Leo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag :)

Postat av: HELENASCITY

söta =)

2008-02-26 @ 11:49:32
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Anonym

mickan chilla med pluggandet för tusan, det är LOV!

2008-02-27 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback