4 feb Måndag

Imorse var det grönt i spärren och en gubbe höll snällt upp "dörren" till mig. Jag log, tackade och gick igenom. Han tittade lite menande på mitt kort som jag hade ihopvik i handen utan att visa, och efter ca tio meter kom jag på att det där var ju en SL-kontrollant. Han ville antagligen se giltigt färdbevis utav mig, tror ni jag fattar det? Nope. Men jag var glad ändå, för han sprang inte efter mig, han fattade väl att jag hade mitt kort där.

Nu hör jag glassbilen här utanför. Man borde handla av den mer, blir nog i sommar. Den åker förbi på vägen intill våran dansbana på landet där vi brukar spela "plank" med en fotboll, och varje gång försöker vi alltid flörta till oss en glass. Tyvärr har vi aldrig lyckats, men det förtär inte historian.

Annars har dagen varit.. Håltimme. Första lektionen=hål. Svenskaskrivande, matteC och sedan hål=sluta tidigare  --> träning.

Imorn är vi lediga, men jag har fullbokat. Ut med hunden på långpromme, in till stan och hämta morfar, va med honom, sitta barnvakt, äta middag med morfar och även trycka in lite plugg här någonstans. Så det blir en heldag.

Skulle gått en promme med Sophia idag men hon hade engelskastudie-möte så hon kunde inte, så jag ska nog bege mig ner och laga mat. update maybe later

image303
Idag fyller hon 18, grattiz elviz


Kommentarer
Postat av: elvan

ååg lite sent men tack:)

2008-02-09 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback