7 feb Torsdag

Jag ska ungefär stänga av datorn efter det här för att inte bli sittandes. I natt klockan fyra hör jag någon säga "hej älskling", jag vaknar och tittar upp, och där står oliver fullt påklädd och smilar. Han hade vart på krogen, onsdagslillördag kom jag på, och bestämde sig för att smita in hos mig och sova. Läskig typ det där;P Men söt, så jag kunde inte riktigt somna om sen, men efter att ha lagt mig skavfötters med honom så gick det.

Skulle gå upp skittidigt och plugga och springa och så, men när klockan ringde stängde jag av den och somnade om. Så blev bara lite snabbt plugg sen började min första och enda lektion för dagen.

Stack sen hem och mös lite med pojkisen, pluggade och har nu varit och träffat Anna och Kim för att ge Kimsan pengar för el grande fest imorgon med 350-400 pers bjudna. Så det ska bli spännande..

Kom på att vi måste betala handpenningen till Alanya också i helgen. Do not forgett!

Nu ska jag ta mig samman och gå ut och springa, sen ska jag plugga ännu mer! wow.

Have a nice day, bjuder på en bild på blackebergs julavslutning med ringdansen i hela skolan. Jonna leder det hela och de som är på väg upp i trapphuset är siste man i ledet, vi har alltså redan hunnit springa runt alla våningar upp och ner och kommit ner till bottenplanet igen. Haja lång ringdans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback