8 feb fredag fezt

Igår då, kom vi till kim (alla minst en halvtimme försenade som vanligt). Dom hade inte fått sina nya matbordsstolar så vi satt på golvet och åt pastakuddar, sås, bröd och dricka.

Sen insåg vi att klockan drog iväg så vi började köra fia med hut, men orkade inte för glasen va små som en lilltånagel så vi gjorde lite egna drinkar. Runt kvart över nio ringde Anna och ville bli uppmött så jag, marie och nickie gjorde som hon sa, väldigt glada i hatten.

Väl i abrahamsberg var det helt dödstyst och öde och vi fick ringa och waina på kim åtskilliga gånger tills hon tillslut fick fram att det va på ranhammarsvägen. Grattis, vid Coop forum bromma fast längre.

Vi gick till en busshålplats och ställde oss och väntade, tillsammans med en annan tant som skulle med samma buss som oss. Men när kära 509bussen kom, då var den tydligen för full så den stannade inte! Jaha, där stod vi, jävligt förbannade. och som grädde på moset började det regna också.

Vi bestämde oss för att lifta, och mot alla odds stannade en kille. Vi fick åka med han för 100 spänn (vilken deal?! höhö) och det kom fram att han gått i Blackan och haft min mentor, så jag skulle hälsa min mentor från honom. problemet är dock att jag ej kommer ihåg vad han hette. men ändå..

Väl framme var det sjukt mycket folk och lite poliser som cirkulerade. Efter ungefär en halvtimme trängandes i kön utan några framgångar och träffandes av två klasskompisar kom en kille med listan som vi stod på. Vi slängde oss på honom och han släppte in oss.

Där inne stod det väktare som visiterade en på sprit, drogor eller vapen. Han hittade en flaska vatten i min väska som jag insisterade på att han skulle smaka för att inse att det bara var vatten. Han luktade och sa "helst inte" när jag föreslog att han skulle smaka. Så jag fick tillbaka den (dock tappade jag bort den senare, men det spelar ingen roll).

Särmycket folk där inne, slaskiga killar och rätt dålig musik. Massa poliser och civilväktare cirkulerade jättesmidigt där inne. Efter ett tag drog anna, och sen fick jag kontakt med nickie igen och vi gick hem till brommaplan.

Idag ska handpenningen betalas och sen ska jag väl till Catti I think.. Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: anna

LÄGG UPP DEN DÄR BILDEN PÅ MIG!!!! VILL SE!!!!!

2008-02-09 @ 17:51:09
Postat av: elvis

ganska ovärt det eller?

2008-02-09 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback