hemma igen

Imorn tänker jag inte röra mig på hela dagen framtills att jag har Leo på eftermiddagen. Idag har jag sprungit i 40 minuter långt långt var det och sen gått fram och tillbaka till Solvik i raskt tempo. How good, känner mig jättehurtig och lite känningar i kroppen. Höh men imorn lär det väl vara träningsvärken som kommer. Spännande!

Sket i att gå till ankorna i alvik alltså, det va lite för kallt idag kände jag. Nu återstår kvällen med middag, lite småpyssel vad man kan hitta och ANNA PIHL!

En äcklig grej: Ja den äckligaste grejen man kan ha i ett hushåll måste väl ändå vara toalettborsten. Den används I TOALETTEN för att TORKA BORT BAJS! kan det bli mer motbjudande..?!

(ändrade designen igen, nu när jag ändå vet hur man gör. Tog en random mönster istället för mitt ank-tema)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tacktacktack kära vän! Varför ses vi aldrig? Vi är tröga. Kram på dig och de andra.

2008-02-25 @ 19:58:26
Postat av: Johanni

weei, vad duktig du är! haha har fortfarande inte lyckats ju! men det var fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback