londonupdate

FRESH UPDATE FROM LONDON:

Jag har betalt 1 pund for att ga in har och kolla mina individuella val en sista gang. kommer ju hem sa sent pa sondags sa pappa far skriva ut dom, kommer ej hinna gora det da, och det ar ju sista dagen. Sa nu passar jag pa att blogga lite de minuter som kvarstar.

Vi kom igar, allt gick bra (berattar mer nar jag kommer hem) och idag  har vi akt London eye och vart i trafalgar square och picadilly circus och soho. hunnit med mkt. shoppat lite och atit. nu har jag tva minuter kvar. gotta go sa jag hinner publicera.

det ar brolopp pa vart hotell nu. jattefina ar alla.

imorn blir det mer shopping och turistattraktioner. ha det bra! halsingar fran lonond!!


Kommentarer
Postat av: caroliné

härligt! Älskar london, bääästa staden po samma plasering som Paris :D
Kollat in secondhand kvarteren? Verkligen värt ett besok!
Kolla gärna in min blogg och froga en froga under frogestunden :)
pöws


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback