mera studiedagsbabbel

Nu är jag helt hjärntvättad med endast Kalla kriget i huvudet. Men det känns ändå bra, fick en helöversikt över det hela, och morfar tyckte det va skitkul så, det va lyckat!

Mamma kom hem med semlor, så blir det efter maten i alla fall. Sen ska jag duscha, slänga på mig lite morgondagens kläder och cykla till Oliver för att spendera natten där. Imorn blir det mera plugg och tror jag ska ut och jogga på kvällen också, var så länge sen, NÄSTAN så att jag saknar det. Well well, får kännas hur det känns imorn.

Måste kolla igen lite MAtteC (wohow inte allt för svårt än) och lite engelska topic of the week som ska hållas på fredag, då vi ska berätta om krisen i Kenya och som klassen ska få diskutera lite.

btw lagade jag en asavancerad god tumbrödsrulle idag. Innehöll prinskorv, stekt ägg, tomat, färsk spenat och hemgjord zatziki. Very very nice..

MaaX säger:

SVENNIS kung han är, inte nog med att han är alla tjejers dröm, nu har han dessutom lyckats med bedriften att värva Benjani från Portsmouth för halva priset (Benjani ligger trea i skytteligan) så nu får han Benjani för BARA 50milj. istället för 100milj.!



Då vet ni allihopa!

I will see you later all beatches out there..

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja! :D Men nåt liv ska man väl ha, eller? ;)
(ja! promme soon)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback