14 jan måndag forts

Oj vilket dåligt pass jag var på. Lokalerna på Sveavägen SÖG en stor hårig banan, den "stora" hallen var som lilla hallen på Kungsholmen. Nåväl, Catti och jag gick in mycket taggade. Sen såg vi ledaren. En tjock, ful, överglad medelålders kvinna som hade skitdålig musik under hela passet (förutom Smash Mouth i slutet) och som orkade göra ungefär två armhävningar, sen låg hon och låtsasgjorde resten.
   Kan man bli mer otaggad?! Inte att rekomendera. Jag lär inte gå tillbaka till Sveavägen igen..



På t-banan hem kom Catti och jag fram till att det blir Bulgarien (INTE sunny beach fär dom som trodde det) eller Kroatien i sommar. Fortsättning följer..

Har en blogg-funktion i min mobil men jag vet inte riktigt vart bilden skickas om jag trycker på "skicka till blogg", så jag vågar inte. Men någon dag ska jag prova, och så får vi se vart den bilden hamnar. Ska nog inte dra igång med en nakenbild direkt, OM bilden kommer fel och hamnar någon annan stans än på min blogg.

Gårdagens (dagens) kommentar: Oliver och jag sitter och kolla film. I pausen på TV4 är det alltid massa gymnaster som är i ett vardagsrum och någon frågar "vill du ha något från köket" och så skjuter dom genom hans kopp osv. Dom går i alla fall runt i brygga, spagat, splitt, rullar ner för gardinerna och viker sig tredubbla åt alla håll. Olivers kommentar på det hela var då: Jag önskar du var sådär vig.. Ehh, hur tänkte han nu?
  1. Jag är gammal basketspelare, smidighet och basket finns inget likamedtecken emellan.
  2. Jag vill inte ens veta varför han ville att jag skulle va så vig..

Ikväll ska jag göra det jag vill. Alltså planera träning för min hund (jag har blivit skittaggad på det, men det är inget jag ska ta upp plats i denna blogg att skriva om, det får bli på andra forum) och läsa mina två böcker..


Kommentarer
Postat av: catti

fortsättning följer på mickan vighet?

2008-01-14 @ 19:18:30
Postat av: Nickie

Man skapar en ny äcklig blogg, NEJ TACK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback