14 jan måndag

Försök att slå det här: Igår CYKLADE jag och Oliver till CityGross påväg till Solna. Jag handlade kvällens ingridienser till middagen jag skulle laga + lite saker till min hund + naturgodis (det nyttiga alternativet till en gottegris). Vi CYKLADE sen hem till mig. Jag drog igång med maten; bulgursallad med köttgrillspett och sås. Alla tyckte det va supergott. Tittade lite på Sport Disasters, gjorde sen en efterrätt; Ananasbitar med vaniljkessela och blåbär mixade som sås. Alltså en ytterst nyttig middag. Sen var det en film med John Travolta och Vince Vaughn. Efter det var jag trött, men då var det fotboll. Sverige- Costa Rica. Kollade första halvlek sen däckade jag i sängen.

Har varit dålig på att uppdatera. Not good. Har börjat klura lite på en annan grej istället för dagens tips. För det är himla svårt att klämma ur sig ett bra, genomtänkt tips varje dag. Nog för att jag är kreativ, men det är klurigt.

På IKEA köpte jag en kudde och ljus (för dom som är intresserade).

MatteC drar igång idag. Spännande spännande. Börjar 12.50 så ska ut med hunden och lite så nu. Sen ska jag träna efter skolan.

Dagens jobbiga: Att p-piller håller på att ta slut och man måste pallra sig iväg till en jävla ungdomsmottagning som har FLYTTAT så man inte vet vart den ligger. Plus att det är superjobbigt att få tid om man inte går på den "öppna tiden" som man inte orkar. JOBBIGT!

Now I gotta go och göra lite nytta. Duscha, ut med hunden, klä på mig, ladda min ipod, sticka till skooolan! Mer update ikväll..

Kommentarer
Postat av: Louise

UM har flyttat från alvik till vällingby :P.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback