16 jan Onsdag

Har just kommit hem från träningen. Catti och jag var extremt otaggade, och fick springa sista biten till lokalen och sen slänga oss in på ett redan påbörjat pass. Men väl där så gick det som en dans. När passet var slut träffade vi Marie och Lovisa och sen kom jag på att jag hade tappat mina vantar. Jag blev lite ledsen och sprang runt och letade lite, tillslut var vi tvungna att gå. Jag frågade då mig själv om det inte fanns någon borttappad-låda någonstans och som ett mirakel står den framför mig. Jag sticker ner huvudet i dess äckliga stank av gamla kvarglömda träningskläder och till min stora förtjusning ser jag mina kära vantar ligga där!

På gympan i skolan idag hade vi brottning. Det var kind of fun. Vi fick pröva några onödiga "övningar" (tex rycka loss sina händer när någon annan höll i) och sen satt hälften av klassen på bänken och pratade i mobil/filmade dom som brottades på en stor matta mitt i salen. Fribrottning var det, så det gick lite vilt till, och för många kändes det inte helt som en naturlig grej att sticka in huvudet mellan benen på någon annan kille etc.

    

En annan rolig grej jag såg imorse var på löpsedlarna för Se&hör och Häntextra. På Se&hörs löpsedel var det en bild på bonden fredrik i bonde söker fru och den av de tjejer som han valde, det stod sedan under "fredrik fick äntligen sin sofia".
   På Häntextras löpsedel var det en bild på bonden fredrik och den andra tjejen som alla tyckte han skulle ha valt, och under stod det "nu har dom äntligen hittat varandra, fredrik valde helt rätt".
   Eh ja, man ser ju där ett väldigt bra exempel på hur sanna skvallertidningar är. De skriver om samma kille, men att han just har blivit ihop med två helt olika tjejer, samtidigt. Bra där!

Här är Catti på engelskalektionen igår, när hon varit en naughty girl förra lektionen. Sen är det en bild på mitt fina skåp där det står Hej Mickan <3:
  

Fick min nya ToppHälsa-tidning idag. Ska läsa lite i den, duscha och sen sticka till Oliver och se lite film. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: catti

undra vem som har vart en naughty girl o kluddrat på skåpet:P
:O ops:P

2008-01-16 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback